ONZE MISSIE
hidden h2
hidden h2
Wij willen consumenten stimuleren op te komen voor volgende generaties
De afgelopen 30 jaar zijn wij een bedrijf geweest met uitgesproken ideeën over de rechten van mens en planeet. Wij zijn van mening dat de waarden van een bedrijf even belangrijk zijn als de producten die het fabriceert. Wij weten dat producten op basis van planten dat effect kunnen bewerkstelligen waar u naar op zoek bent en dat producten die zijn ontworpen op basis van hernieuwbare plantaardige bestanddelen ons dichter bij een duurzame wereld brengen dan bestanddelen die gemaakt zijn van petroleum. Wij beschouwen het milieu als hoogste prioriteit en geven de voorkeur aan duurzame producten. Wij denken dat afvalverspilling, zeg maar .... verspilling is. Daarom gebruiken we gerecyclede materialen voor onze verpakkingen en ontwerpen wij op onze beurt recyclebare verpakkingen. We hebben een heleboel overtuigingen, maar de belangrijkste is dat wij verantwoordelijk zijn voor onze huidige en de volgende zeven generaties. Wat is uw overtuiging? Wij nodigen u uit op onze reis naar het voeden van de gezondheid van de volgende zeven generaties.
Wat wij denken

Op basis van planten, hernieuwbare bestanddelen
Wij geven de voorkeur aan bestanddelen op basis van planten, omdat ze sterk en hernieuwbaar zijn.

Geuren met natuurlijke bestanddelen
De geuren die wij gebruiken zijn gemaakt van natuurlijke essentiële oliën en plantenextracten. Daardoor ruiken ze verfrissend en niet te sterk.

Geen synthetische geur- of kleurstoffen
Wij maken bij de productie geen gebruik van synthetische geur- of kleurstoffen.

Gerecyclede en recyclebare verpakkingen voor duurzame producten
We hebben recyclebare verpakkingen ontwikkeld van gerecyclede materialen - omdat wij ons zorgen maken.

Het voorzorgsbeginsel van Seventh Generation
Wij geven om de totale levenscyclus van onze producten en proberen onze impact op mens en planeet te minimaliseren.

Transparantie als het gaat om de bestanddelen
De bestanddelen van onze producten vindt u op de verpakking. Wij vinden dat u daar recht op hebt.

B-Corp
B Corps bepaalt de norm voor bedrijfsverantwoordelijkheid Wij zijn trots op de strijd voor onze werknemers, onze gemeenschappen en ons milieu.

Belangenbehartiging
Wij staan voor wat we geloven en wij gebruiken onze stem om te pleiten voor wat goed is.

Stimulerende kracht in de #ComeClean strijd voor het openbaar maken van bestanddelen
Wij maken deel uit van een revolutionaire beweging in de VS die pleit voor het openbaar maken van bestanddelen van producten. De 'Cleaning Product Right to Know Act' (recht op inzicht in de bestanddelen van een product) eist dat fabrikanten van zowel huishoudelijke als industriële reinigingsproducten alle toegevoegde bestanddelen openbaar maken op de productetiketten en websites. Dat betekent dat consumenten in de VS recht hebben op een schoner huis en leven en dat de keuze voor plantaardige bestanddelen helpt de planeet voor iedereen te beschermen.